- ITSM ve Çağrı Merkezi kayıtlarının takibi
 
         -Her talep 1 saat içerisinde dispatch edilmiş olur (mesai saatleri içinde)
         -İş, atanan kişi tarafından:
- Yüksek önemli ya da VIP ise hemen üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir
 - Orta önem ise mesai süresi dahilinde 1 saat içinde üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir
 - Düşük önem ise yarım iş günü içerisinde üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir.
 
-Önem derecesini dispatcher belirler
- Diğer kurumlar ve iş ortakları ile yapılan sözleşmeler, KPI’ları ve bunların takibi.
 - Laboratuvarlar’ın ve kioskların haftada 1 kez gezilerek donanım ve yazılım problemlerin tespit edilmesi.
 - Projeksiyonların haftada 1 kez gezilerek donanım ve yazılım problemlerin tespit edilmesi.
 - CATS, UNITIME, UNICAL, DRUPAL sunucularında iki haftada bir log kontrolü ve bakım yapılması
 - Kamera kayıtlarının 30 gün süre ile sağlanması
 - Birimlerle yapılan analizlere istinaden belirlenen RTO ve RPO değerlerine göre yedekleme ve felaket önleme hizmetinin sağlanması
 - İş analizi ve Proje Deadline’ları