Ölçülebilir Anahtar Performans Göstergelerimiz

  • ITSM ve Çağrı Merkezi kayıtlarının takibi

         -Her talep 1 saat içerisinde dispatch edilmiş olur (mesai saatleri içinde)
         -İş, atanan kişi tarafından:

  1. Yüksek önemli ya da VIP ise hemen üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir
  2. Orta önem ise mesai süresi dahilinde 1 saat içinde  üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir
  3. Düşük önem ise yarım iş günü içerisinde üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir.

         -Önem derecesini dispatcher belirler

  • Diğer kurumlar ve iş ortakları ile yapılan sözleşmeler, KPI’ları ve bunların takibi.
  • Laboratuvarlar’ın ve kioskların haftada 1 kez gezilerek donanım ve yazılım problemlerin tespit edilmesi.
  • Projeksiyonların haftada 1 kez gezilerek donanım ve yazılım problemlerin tespit edilmesi.
  • CATS, UNITIME, UNICAL, DRUPAL sunucularında iki haftada bir log kontrolü ve bakım yapılması
  • Kamera kayıtlarının 30 gün süre ile sağlanması
  • Birimlerle yapılan analizlere istinaden belirlenen RTO ve RPO değerlerine göre yedekleme ve felaket önleme hizmetinin sağlanması
  • İş analizi ve Proje Deadline’ları

Son Güncelleme Tarihi: Çar, 12/11/2019 - 16:51