- ITSM ve Çağrı Merkezi kayıtlarının takibi
-Her talep 1 saat içerisinde dispatch edilmiş olur (mesai saatleri içinde)
-İş, atanan kişi tarafından:
- Yüksek önemli ya da VIP ise hemen üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir
- Orta önem ise mesai süresi dahilinde 1 saat içinde üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir
- Düşük önem ise yarım iş günü içerisinde üste alınır ve 10 dakika içerisinde müdahale edilir.
-Önem derecesini dispatcher belirler
- Diğer kurumlar ve iş ortakları ile yapılan sözleşmeler, KPI’ları ve bunların takibi.
- Laboratuvarlar’ın ve kioskların haftada 1 kez gezilerek donanım ve yazılım problemlerin tespit edilmesi.
- Projeksiyonların haftada 1 kez gezilerek donanım ve yazılım problemlerin tespit edilmesi.
- CATS, UNITIME, UNICAL, DRUPAL sunucularında iki haftada bir log kontrolü ve bakım yapılması
- Kamera kayıtlarının 30 gün süre ile sağlanması
- Birimlerle yapılan analizlere istinaden belirlenen RTO ve RPO değerlerine göre yedekleme ve felaket önleme hizmetinin sağlanması
- İş analizi ve Proje Deadline’ları