Servis Talep Sistemi

Servis Talep Sisteminin Amacı

İstanbul Kültür Üniversitesi bünyesinde Akademik veya İdari olarak çalışan tüm personele destek verilerek, bilgisayarlarında oluşan arızaların daha hızlı ve etkin bir biçimde çözümlenmesidir. Akademik ve idari personelin kullandığı demirbaş numarası olan cihazlara yazılım ve donanımsal destek verilmektedir.

Giriş için:   https://acadorion.iku.edu.tr/

Kullanım Kılavuzu  

Özellikleri:

  1. Bilgisayarınız ile ilgili herhangi bir arızayı  "Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri Daire Başkanlığına"  telefon yerine, web'ten bildirebileceksiniz.
  2. ​Her bildirilen arızaya Kayıt Numarası sistem tarafından otomatik olarak verilir. Böylece bildirilen her arıza sıraya alınır.
  3. ​Herhangi bir zamanda bildirdiğiniz arızanın durumunu Arıza Sorgulama Ekranlarından sorgulayabilirsiniz.
  4. ​Kimin ilgilendiğini ve yapılan çözüm ile ilgili bilgiyi yine Arıza Sorgulama Ekranlarından görebilirsiniz.

Son Güncelleme Tarihi: Ct, 09/01/2018 - 15:47